شناسه خبر:33799
1399/9/27 10:25:29

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در شب یلدا تعداد یک‌هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های مناطق حاشیه شهرستان ملایر توزیع می‌شود

پژمان جعفری با اشاره به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه در راستای دستگیری از نیازمندان در ایام کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود هشت هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر توزیع شده است.

وی با اشاره به آنکه برای این بسته‌ها که ارزش ریالی هر کدام بالای 300 هزار تومان بوده بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها از محل نیت مرحوم سیف‌الدوله واقف خیراندیش ملایری هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ادامه داد: علاوه‌بر این تعداد زیادی بسته غذای گرم نیز طی ماه‌های گذشته و در ایام و مناسبت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از محل نیت واقف خیراندیش سیف‌الدوله پخت و بین نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تجهیزات پزشکی و مواد ضد عفونی و توزیع ماسک نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، از مشارکت اداره اوقاف در طرح قرارگاه شهید سلیمانی خبر داد و افزود: در این زمینه دو هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کنیم.

جعفری با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها 350 هزار تومان و جمعاً 700 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: اعتبار این تعداد بسته‌ از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله تأمین شده است.

وی با بیان آنکه توزیع این بسته‌ها از اول آذرماه هم‌زمان با هفته بسیج شروع شده و تا سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی ادامه دارد، گفت: با همکاری کمیته امداد و از سوی اداره اوقاف تعداد 500 بسته معیشتی بین خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند این نهاد توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بیان کرد: اداره اوقاف اقلامی چون برنج و روغن را تأمین کرده که 130 میلیون تومان برای آن از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اوقاف درنظر دارد در شب یلدا تعداد یک‌هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان را بین خانواده‌های مناطق حاشیه شهرستان توزیع کند، افزود: برای این تعداد غذا نیز 20 میلیون تومان هزینه درنظر گرفته شده است.

شناسه خبر 33799