شناسه خبر:34775
1399/10/15 00:57:02

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله گفت: عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیمارستان این شهرستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اردیبهشت سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

حمزه حسنی افزود: عملیات اجرایی این کلینیک سال 94 آغاز و به‌دلیل مشکلات اعتباری در مقاطعی تعطیل شد، اما با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار دو میلیارد تومانی جهت احداث 50 درصد باقی‌مانده، اکنون پیشرفت 70 درصدی دارد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک‌میلیارد تومان نیز برای تجهیز این کلینیک تخصصی جذب شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله ادامه داد: خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی از جمله ویزیت متخصصین و انجام اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوار مغز، آندوسکوپی و کلونوسکوپی، اسپیرومتری، چشم‌پزشکی و بینایی‌سنجی، پوست و زیبایی، زنان، مامایی و اقدامات تشخیصی آن، روانپزشکی و روانشناسی در این کلینیک به شهروندان ارائه خواهد شد.

حسنی تصریح کرد: خرید یک دستگاه رادیولوژی برای مرکز درمانی بخش فیروزآباد با همکاری هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز پیگیری و موافقت‌های اولیه به‌منظور تأمین نیروهای تخصصی مورد‌نیاز بیمارستان از جمله جراح عمومی و زنان و خرید یک دستگاه پشتیبان رادیولوژی فعلی با هزینه 500 میلیون تومان اخذ شده است.

وی با اشاره به دیدار مشترک با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار 6 دستگاه دیالیز به‌صورت رایگان به بیمارستان ابن‌‌سینا نورآباد اختصاص یافت و با خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های هر دو شهرستان نیز موافقت شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله با 20 پزشک در تخصص‌های مختلف 60 تخت فعال دارد

 

شناسه خبر 34775