شناسه خبر:35046
1399/10/20 12:19:17
فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

همه در دفاع از نظام یکپارچه عمل کنند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: وحدت، انسجام و یکپارچگی در دفاع از نظام و رهبری در شرایط امروز ضروری است.
سردار سیدصادق حسینی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سنندج برگزار ‌شد، اظهار کرد: همه ما باید با الگوبرداری از اتحاد و انسجام میان سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در کنار هم باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مردی بزرگ، باایمان، شجاع و انقلابی بود، تأکید کرد: 40 سال مجاهدت سردار سلیمانی در راه رهبری مردم و کشور فراموش‌نشدنی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه حاج‌قاسم انسانی شجاع، انقلابی، باتدبیر، مطیع رهبری و مدافع مظلومین بود، افزود: سردار سلیمانی محور مقاومت را تشکیل داد و موجب شکست قطعی داعش و ناکامی و افزایش هزینه آمریکایی‌ها در منطقه شد.
سردار حسینی با اشاره به اینکه شکست و زبونی نصیب دشمن است، اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی مظلومانه ترور شد، اما شخصیت او فراتر از مرزهای اسلامی یک الگو شده است و در آمریکا ١٠ هزار نفر در حمایت از او طومار امضا کرده و او را بزرگ داشتند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های برجسته سپاه تحت عنوان طرح شهید سلیمانی است، گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت برای مقابله همه‌جانبه با کرونا اجرا شده که موفق هم بوده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه مجاهدین، انقلابیون و دوست‌داران مردم برای امنیت و سلامت جامعه در این طرح وارد عمل شدند، افزود: تاکنون با اجرای این طرح شاهد کاهش مرگ‌ومیر 77 نفر و کاهش 53 درصدی بستری‌ها بودیم.
سردار حسینی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا از 155 نفر در روز به 42 نفر رسیده و از 13 نفر میانگین فوتی به سه نفر کاهش یافته است، اظهار کرد: یک‌هزار و 345 تیم حمایتی، مراقبتی، رصد و پایش در این طرح فعالیت می‌کنند که یک‌هزار و 158 بار به منازل مراجعه کرده‌اند.

شناسه خبر 35046