شناسه خبر:35103
1399/10/21 10:30:08
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خبر داد:

تأمین اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام عمرانی سلسله و دلفان

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتم قول تأمین اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی دو شهرستان سلسله و دلفان را دادند.

یحیی ابراهیمی اظهار کرد: در دیداری که با وزیرورزش و جوانان داشتم قول داده شد که اعتبار چهار قطعه زمین چمن مصنوعی برای دهیاری‌های شهرستان‌های الشتر و نورآباد تأمین شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای سالن مسابقات دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین وزیر قول تأمین اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی دو شهرستان سلسله و دلفان را دادند.

ابراهیمی گفت: تشک کشتی برای هر دو شهرستان سلسله و دلفان تهیه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان استان کارهای خوبی انجام شده است، افزود: برای نخستین‌بار دستگاه پیشرفته تابش‌دهنده خون و فرآورده‌های خونی (گاماسل) در لرستان راه‌اندازی شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه پیش از این بیماران خونی استان برای انجام آزمایش‌های پیشرفته خونی باید به تهران یا استان‌های همجوار نظیر کرمانشاه مراجعه می‌کردند، بیان کرد: با راه‌اندازی این دستگاه آزمایش‌ها در استان انجام می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: در مدتی که به‌عنوان نماینده مردم هستم چندین پیشنهاد را مطرح کردم که خوشبختانه مورد تأیید قرار گرفت و از جمله آن‌ها ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی برای شهرستان سلسله، دلفان و خرم‌آباد بوده است.

وی اضافه کرد: با پیگیرهای انجام شده توانستیم یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن کشور برای بیمارستان شهرستان سلسله را مهیا کرده و نصب کنیم.

وی از افزایش تخت‌های بیمارستانی در دو شهرستان سلسله و دلفان خبرداد و افزود: در این راستا تا حد توان بیمارستان‌های این دو شهرستان را تجهیز کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: از وزارت‌خانه احداث مرکز درمان سوختگی BICU در استان را درخواست کرده‌ایم.

شناسه خبر 35103