شناسه خبر:37598
1399/12/16 10:01:55

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خودباوری و نبود احساس محرومیت باید در دزلی سروآباد تقویت شود و مشکلات موجود مانعی برای ندیدن ظرفیت‌های توسعه نشود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در دیدار با مردم دزلی سروآباد اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های بسیار، نباید منطقه را ناامیدانه مانند مزرعه سوخته ببینیم و از آن به‌عنوان محروم نام ببریم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان منکر مشکلات شد، بر برنامه‌ریزی اصولی برای گذر از مشکلات تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: منطقه دزلی روزهای سختی را در دوران جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته و نشان داده مردمان محکم و ثابت‌قدمی دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تأکید کرد: تقویت حس خودباوری و امیدآفرینی باید مورد توجه قرار گرفته و در کنار آن تلاش مضاعفی برای رفع نقاط ضعف با اولویت‌بندی مسائل انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم دزلی داشته‌هایی دارند که در کمتر جایی می‌توان یافت، یادآور شد: مردمان مرزنشین در طول تاریخ همواره امتحان خود را در سطح عالی پس داده‌ و در دفاع از ارزش‌ها بزرگ‌ترین نقش‌آفرینی را داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: در طول عمر انقلاب با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های فلج‌کننده دشمنان، حرکت‌های بسیار خوبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته است.

وی گفت: همین توطئه و تحریم‌ها علیه کشور باعث شده تا نسبت به جایگاه عالی ایران فاصله داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان وفاداری به نظام، دین و دلبستگی به نظام و رهبری را از ویژگی بارز مردم کردستان دانست و افزود: با وجود انتقاداتی که به برخی مشکلات وجود دارد، مردم این خطه همواره وفادار نظام و در مسیر اعتلای نظام اسلامی با تمام توان کوشیده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی به تلاش جدی دشمنان برای ایجاد تفرقه و شکستن انسجام و وحدت ملی اشاره و تأکید کرد: انسجام، وحدت و اتفاق ‌نظر از اصول بسیار مهمی است که باید تمام حواسمان به حفاظت از آن معطوف باشد، چراکه بزرگ‌ترین سرمایه ملت است.

وی از حضور خود در دزلی به‌عنوان یکی از پُرخاطره‌ترین روزهای عمر خود نام برد و گفت: روزهای زیادی در عملیات والفجر 4 در مریوان و دشت شیلر بوده‌ام و تمام صحنه‌ها برایم خاطره‌انگیز است و با شوق دیدن و تجدید خاطرات امروز به این مکان مقدس پا گذاشته‌ام.

نماینده ولی فقیه در کردستان از مسئولان سروآباد خواست مشکلات موجود در هر منطقه را احصا و به‌صورت مکتوب به دفتر نماینده ولی فقیه تحویل دهند.

وی گفت: نگاه ما به مشکلات نگاه میدانی و رسیدگی به تمام منطقه است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

شناسه خبر 37598