شناسه خبر:38207
1399/12/28 10:26:27

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه ۲۷۸ تن مرغ گرم روانه بازار همدان شد و مردم نگران نباشند گفت: از مردم تقاضا داریم به اندازه نیاز خریداری کنند و از احتکار خانگی و از تجمع بیش ازحد خودداری کنند.

داریوش جودکی  از  کشتار قریب به ۳۰۰ تن مرغ گرم در همدان خبر داد و اظهار کرد: طی دو روز توانستیم ۲۷۸ تن  مرغ گرم کشتار و روانه بازار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند گفت: دو روز پیش با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های مکرر ستاد تنظیم بازار برای تامین مرغ گرم، ۷۸ هزار قطعه مرغ تحویل کشتارگاه شد تا با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح استان توزیع شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه مقدار ۲۰۰ تن مرغ نیز روز گذشته تحویل کشتارگاه شد تا با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح استان توزیع شود عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم به اندازه نیاز خریداری کنند و از احتکار خانگی بپرهیزند و از تجمع بیش از حد خودداری کنند.

وی با تاکید به اینکه این مقدار کشتار بیش از نیاز روزانه استان بوده است و مرغ به اندازه کافی وجود دارد افزود: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت، سامانه www.124.ir، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t135.ir است و مردم می‌توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود از این طریق اعلام کنند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38207