شناسه خبر:41439
1400/3/11 09:19:39
با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی؛

شعبه بانک سپه در قهاوند افتتاح شد

سپهرغرب، گروه خبر: با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی شعبه بانک سپه در قهاوند افتتاح و یکی از مطالبات و درخواست‌های به‌حق اهالی خوب و ولایتمدار آن شهر تحقق پیدا کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه شعبه قهاوند که با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معتمدین و جمعی از اهالی برگزار شد، بیان کرد: بانک سپه به‌عنوان یک بانک دولتی و خوش‌نام و بانکی بزرگ، تأثیرگذاری قابل توجهی در رونق اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی و پروژه‌های عظیم ملی و منطقه‌ای داشته است و بی‌شک ایجاد این شعبه در این شهر در پیشرفت اقتصادی و کسب‌وکار در حوزه کشاورزی و دامداری کمک شایانی در پی خواهد داشت.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت شعب بانک سپه همدان به‌لحاظ پیگیری و به ثمر رساندن خواسته و مطالبه به‌حق مردم و مسئولین قهاوند، ابراز امیدواری کرد: این نگاه و رویکرد در سایر مناطق استان نیز پیگیری شود و اتفاق بیفتد.

در ادامه مدیر شعب بانک سپه همدان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بانک در استان به‌ویژه بعد از ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، از مراحل پیگیری و اقدامات انجام‌گرفته برای افتتاح شعبه قهاوند در راستای مطالبه مردم و مسئولین منطقه و همچنین پیگیری مجدانه حمیدرضا حاجی‌بابایی گزارشی ارائه کرد.

سعید محمدی‌دوست حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مسئولین و معتمدین شهر در این افتتاحیه را ارزشمند و انگیزه‌بخش برای ارائه خدمات شایسته به اهالی دانسته و قدردانی خود و مجموعه همکاران مدیریت بانک سپه استان را از این حضور ارزشمند با وجود مشغله کاری فراوان، تحسین‌برانگیز دانست.

شناسه خبر 41439