شناسه خبر:44543
1400/5/24 12:26:06
رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان:

توجه به استعدادیابی تخصصی در رشته تنیس روی میز

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان با اشاره به استعدادیابی تخصصی در این رشته ورزشی گفت: بهره‌گیری از تخصص مربیان برای کشف استعدادهای ورزشی در مدارس لازم است.

زهره ابوطالبیان ظهر امروز در جلسه با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تخصص مربیان برای کشف استعدادهای ورزشی در مدارس استان اظهار کرد: هیئت تنیس روی میز استان با رویکرد جدید در زمینه استعدادیابی تخصصی و استفاده از مربیان جوان و باتجربه و اقدام به به‌کارگیری فضاهای جدید و افزودن مدارس و سالن به فضاهای قدیم برای ورزش تنیس روی میز کرده است.

وی قهرمانان ملی‌پوش دختر همدان در این رشته ورزشی را ظرفیتی حائز اهمیت دانست و گفت: امید است با پیگیری مسئولان آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان استان در زمینه معرفی ملی‌پوشان تنیس روی میز در بخش پسران نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان به لزوم ارتقای سطح کیفی دانش مربیان و داوران در رشته ورزشی تنیس روی میز اشاره کرد و بر نقش تأثیرگذار برگزاری جشنواره‌های متعدد خارج از فضای سالن نیز تأکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز با اشاره به تنظیم یک تفاهم‌نامه مشترک در پیشبرد اهداف مشترک بین دو سازمان بیان کرد: ارتقای فضا و تجهیزات در استان، برگزاری رویداد مشترک مسابقات با محوریت مسابقات خانوادگی تنیس روی میز در فضای آزاد از اهداف این همکاری‌ها خواهد بود.

عبدالله جعفری به هماهنگی بین مدیران کل هر دو سازمان برای دستیابی آسان مربیان ورزشی در راستای استعدادیابی و ورود به مدارس اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد که از سوی سازمان ورزش و جوانان استان مطرح شده و در برنامه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

شناسه خبر 44543