شناسه خبر:44995
1400/6/6 10:09:56

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور، نماینده‌های کرمانشاه موفق به کسب یک نشان طلا و دو برنز و جایگاه سوم در این مسابقات شدند.

سعید نصرالهی اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی سالن دانشگاه علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات در وزن 60- کیلوگرم سینا جلیلیان جوان آینده‌دار کاراته کرمانشاه موفق به کسب گردن آویز طلا شد و در وزن 67- سینا فیض و در وزن 84+ سامان حیدری موفق به کسب نشان برنز شدند.

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: این مسابقات قهرمانی کشور که در حکم مسابقات انتخابی تیم ملی نیز بود با حضور نمایندگان 32 استان کشور برگزار شد و ورزشکاران استان کرمانشاه موفق شدند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند.

نصراللهی با اشاره به آسیب‌های وارد شده به ورزش ‌کاراته به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: شیوع این ویروس منحوس آسیب‌های زیادی را به جامعه ورزش وارد کرد اما این آسیب‌ها به ورزش‌های که در سالن‌های بسته دنبال شدند و پربرخورد بودند بسیار بیشتر بوده است و به همین دلیل این عملکرد از ورزشکاران خوب استان بسیار قابل ستایش است.

وی ادامه داد: هیئت کاراته استان به‌دنبال ایجاد تحول و کشف و پرورش استعدادهای جدید در این رشته بود و در این خصوص برنامه‌های بسیار خوبی را تدارک دیده بود، اما شیوع این ویروس منحوس اجازه اجرایی کردن این برنامه‌ها را از ما گرفت اما امیدواریم در آینده فرصت اجرایی شدن آن‌ها را کسب کنیم.

شناسه خبر 44995