شناسه خبر:45391
1400/6/14 09:31:48

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: تاکنون تعداد هفت هزار و 450 واحد پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اجرا شده است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مجید صالحی‌امیر گفت: تعداد هفت هزار و 450 واحد پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان همدان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا و مدیریت شده که از این تعداد پنج هزار و 947 واحد تاکنون افتتاح شده است.

وی ادامه داد: از هفت هزار و 450 واحد پروژه مسکن مهر، تعداد یک‌هزار و 503 واحد به‌علت فاقد متقاضی بودن تاکنون افتتاح نشده است.

صالحی‌امیر افزود: درخصوص فاقد متقاضی بودن پروژه طی مکاتبات متعدد و همچنین درج در جراید کثیرالانتشار موارد به اطلاع سازمان‌ها و ارگان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و همچنین ارتش و بنیاد شهید و غیره اطلاع‌رسانی شده که با وجود این مهم، همچنان این واحد‌ها فاقد متقاضی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان یادآور شد: مقرر شده که براساس بخشنامه‌های موجود و مصوبات شورای مسکن استان همدان، نسبت به تعیین تکلیف این پروژه‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

شناسه خبر 45391