شناسه خبر:45573
1400/6/17 11:07:28

سپهرغرب، گروه خبر: تعاونی‌های برتر استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در شانزدهین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی و افتتاح همزمان 268 طرح تعاونی در سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس با حضور وزیر تعاون در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه، گفت: به محض آغاز فرآیند شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی از طریق پیامک، پوستر، بنر و اتاق تعاون و کلیه امکاناتی که در فضای مجازی داشتیم تبلیغات گسترده ای برای جامعه مخاطب صورت گرفت.

«حسن عزیزی» اضافه کرد: شرکت‌های متقاضی و واجد شرایط در سامانه جامع بخش تعاونی ثبت نام کردند و امسال برگزاری جشنواره با استفاده از مدل رقابت المپیادی و الگوی امتیازی انجام شد و از میان ثبت نام کنندگان یک تعاونی به عنوان برتر استانی و هفت تعاونی به عنوان تعاونی شایسته تقدیر استانی حایز بیشترین امتیازات شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه این استان یکی از تعاون پذیرترین استان‌های کشور است، گفت: یک میلیون و 650 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان عضو تعاونی‌های مختلف هستند.

وی اظهار کرد: بعضی از تعاونی‌های کرمانشاه در سطح کشور بی‌نظیر است. مانند بیمارستان بیستون که خدمات خود را به جامعه استانی و همسایگان استان ارایه می‌دهد.

در پایان این نشست به مدیران تعاونی‌های برتر استان کرمانشاه جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

شناسه خبر 45573