شناسه خبر:46937
1400/7/21 09:30:24

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خنداب از اختصاص هفت میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال 1400 به این شهرستان خبر داد.

به‌ گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی، احمد میرزایی صبح سه‌شنبه با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه مشاغل خانگی در شهرستان خنداب، گفت: این تسهیلات با معرفی نامه اداره میراث‌ فرهنگی این شهرستان به بانک‌های عامل و بازپرداخت هفت‌ساله به هنرمندانی که در حوزه شهرستان خنداب فعالیت دارند، پرداخت خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خنداب ابراز کرد: این تسهیلات برای حمایت از تولیدات صنایع‌ دستی و تحقق شعار سال به فعالان رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی در شهرستان خنداب پرداخت می‌شود و در سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید، اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می‌شود.

میرزایی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری برای ارائه مدارک و دریافت این تسهیلات به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می‌تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، افزود: امیدواریم با حمایت‌های انجام‌شده از تولیدات صنایع‌ دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه‌های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش پیدا کند.

شناسه خبر 46937