شناسه خبر:48506
1400/8/26 10:08:53

سپهرغرب، گروه خبر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از کشف و ضبط 200 تُن جو احتکارشده در قهاوند خبر داد و گفت: فرد محتکر با پرونده تخلفی به ارزش حدود 500 میلیون تومان به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.

«مرتضی بیدآبادی» روز دوشنبه اظهار کرد: به‌تازگی گزارشی مبنی بر احتکار کالا در قهاوند به سامانه 124 گزارش و پیرو آن بازرسان سازمان صمت استان همدان برای پیگیری و بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: در این بازرسی یک انبار در اطراف شهر قهاوند حاوی 200 تُن جو کشف و پس از احراز تخلف احتکار، پرونده‌ای برای فرد متخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ارزش ریالی این محموله احتکاری را 490 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پرونده تخلف برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان ارجاع شده است.

بیدآبادی خاطرنشان کرد: بازرسان ما به‌طور جدی با هنجارشکنان اقتصادی نظیر محتکران و قاچاقچیان مبارزه می‌کنند و عواقب سختی در انتظار این افراد است.

به گفته او تمام واحدهای تولیدی و توزیعی که در سامانه جامع انبارها موجودی و نشانی خود را ثبت نکنند، به‌عنوان محتکر به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی از مردم خواست تا درصورت مشاهده این‌گونه موارد بی‌درنگ مراتب را از طریق پُل ارتباطی 124 به بازرسان سازمان صمت استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

شناسه خبر 48506