شناسه خبر:50130
1400/10/2 08:35:35
زمین‌خواری به هر شکل و شیوه‌ای محکوم است

دادستان: اجازه اقدام فراتر از قانون را نمی‌دهیم

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با حمایت از اقدام شهرداری کرمانشاه درخصوص تخریب یک سازه غیر قانونی در بلوار طاق‌بستان، گفت: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملاً قانونی بوده است.

شهرام کرمی به حواشی پیش‌آمده پیرامون تخریب یک سازه غیر قانونی در بلوار طاق‌بستان توسط شهرداری کرمانشاه واکنش نشان داد و در تشریح ابعاد مختلف این حادثه اظهار کرد: چندی پیش درخواستی به شهرداری کرمانشاه داده می‌شود تا به‌مناسبت آغاز ایام فاطمیه نمایشگاهی در این رابطه در محل بلوار طاق‌بستان برگزار شود.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه نیز با درخواست احداث یک سازه موقت برای مدت چند روز در محدوده بلوار طاق‌بستان موافقت می‌کند، اما متأسفانه با وجود اینکه شهرداری تنها با ساخت یک سازه موقت موافقت کرده بود، اما نهاد درخواست‌دهنده ساخت یک سازه بتنی را در این محل آغاز می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: درنهایت مسئولین شهرداری با توجه به اینکه این کار مصداق زمین‌خواری است، دستور تخریب سازه را صادر می‌کنند که با واکنش‌های تندی مواجه و بیانیه‌های تندی علیه شهرداری صادر می‌شود.

وی به جایگاه مقام حضرت فاطمه (س) زهرا در کلام مقام معظم رهبری که از ایشان به‌عنوان قله بشریت، انسان کامل و غیره یاد می‌کنند اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان مسلمان است و مقام والایی در عرش و فرش دارد، بنابراین اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای با سوء‌ استفاده از نام دختر پیامبر (ص) دست به زمین‌خواری بزنند.

دادستان کرمانشاه با حمایت از این اقدام شهرداری کرمانشاه، اعلام کرد: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملاً قانونی بوده است.

مدعی‌العموم استان با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی با هرکس در هر جایگاه و مقامی که اقدام غیر قانونی کند برخورد قاطع می‌کند، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای زمین‌خوار به‌نام مذهب با احساسات مردم بازی کنند و اقدامات غیر قانونی داشته باشند.

شناسه خبر 50130