شناسه خبر:51224
1400/10/27 10:37:49

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری هلیلان با تأکید بر نظارت‌های میدانی بر تمامی صنوف شهرستان گفت: تحویل نان بی‌کیفیت به مردم به‌هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

کوروش عیوضی در بازدید سرزده از نانوایی‌های شهرستان افزود: نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط باید به‌صورت مستمر در دستور کار باشد.

وی افزود: تمامی نانوایی‌های سطح شهرستان مدت زمان پخت نان، رعایت نکات بهداشت در زمان پخت و کیفیت آرد و نان را با دقت باید مدنظر داشته باشند.

سرپرست فرمانداری هلیلان تأکید کرد: باید به‌صورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی‌ها در شهرستان از طرف دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت شود.

عیوضی در جریان این بازدید کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه‌های هر قرص نان با توجه به نوع نان را بررسی کرد.

وی اضافه کرد: 15 نانوا در کل شهرستان هلیلان در حال فعالیت هستند که از این تعداد 5 نانوا در شهر توحید (مرکز شهرستان) است که این نانواها 20 درصد کمتر از نیاز خود به‌دلیل کمبود آرد، نان پخت می‌کنند.

شناسه خبر 51224