شناسه خبر:52474
1400/11/27 10:09:28

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرهای دولتی و خصوصی در شهرستان‌های قرمزرنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچ‌گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن چند شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی، کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تشکیل جلسه داد که حمید سیفی در این نشست ابراز کرد: به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها اعم از دولتی و خصوصی در شهرستان‌های قرمزرنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچ‌گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی بازوان پُرتوان اجرایی ورزش استان خصوصاً در توسعه ورزش قهرمانی هستند، اما در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و با افراد خاطی اعم از بهره‌برداران و باشگاه‌داران متخلف، با شدت برخورد خواهد شد.

سیفی با اشاره به اینکه از امروز بازرسی از اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی شدت می‌گیرد، گفت: د‌‌رصورتی که باشگاهی د‌‌ر رعایت شیوه‌نامه‌های بهد‌‌اشتی تخلف کند‌‌، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: واحدهای بازرسی و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان‌های تابعه باید در این زمان حساس نظارت ویژه‌ای بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی داشته باشند.

شناسه خبر 52474