شناسه خبر:55982
1401/3/9 09:06:26

سپهرغرب، گروه خبر: سخنگوی شورای اسلامی شهر تویسرکان با اشاره به استعفای رئیس شورا، گفت: استعفای علی خزائی با حداکثر آرا از سوی اعضای شورا پذیرفته شد.

علی‌اکبر پیری از استعفای علی خزائی رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: استعفانامه رئیس شورا روز پنجشنبه هفته گذشته به صحن شورا ارائه و در دفتر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه موضوع استعفای علی خزائی در شورا بررسی شد، افزود: استعفای رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان با اکثریت آرا یعنی چهار رأی موافق و دو رأی مخالف پذیرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تویسرکان علت استعفای رئیس شورا را مشکلات جسمی چون دیسک کمر دانست و با بیان اینکه این موضوع در استعفانامه هم ثبت شده است، تأکید کرد: هیچ‌یک از اعضای شورا باهم مشکل نداشتند، ضمن اینکه همه از آقای خزائی خواستند در شورا بماند، اما ایشان به‌دلیل مشکلات جسمی نپذیرفتند.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود این سومین‌بار است که آقای خزائی از شورا استعفا می‌دهد، گفت: برگه رسمی نامه استعفای علی خزائی برای نخستین‌بار است که به شورا ارائه می‌شود.

پیری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پس از استعفای آقای خزائی از شورای ششم، عضو علی‌البدل حسین محمدظاهری طبق قانون به شورا دعوت می‌شود.

شناسه خبر 55982