شناسه خبر:61075
1401/7/19 09:01:39

سپهرغرب، گروه خبر: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر وجود نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ امنیت مردم در کنار ارتش و سپاه را یک انسجام بی‌سابقه در معادله و هندسه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران دانست و گفت: این انسجام خنثی‌کننده تهدیدات و ترفندهای دشمنان علیه نظام است.

«سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بین پلیس‌های دنیا، جزء موفق‌ترین‌ها است و یک سازمان انتظامیِ اسلامی، مکتبی، انقلابی و انسانی است.
وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا چنین اجتماعی از نیروهای فداکار یافت نمی‌شود، افزود: در مقایسه با پلیس‌های دنیا، هیچ پلیسی به اندازه پلیس شجاع جمهوری اسلامی در مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان و اشرار شهید نداده و موفق نبوده است.
فرماندار ویژه ملایر پلیس جمهوری اسلامی ایران را از جنس مردم و برای مردم و یکی از افتخارات این نظام دانست و ادامه داد: جوانان شجاع و برومند ما امروز در لباس نیروی انتظامی، حافظ امنیت مردم و کشور هستند.
اسماعیلی بیان کرد: در کنار نیروی انتظامی، ارتش قهرمان جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نیروی کاملاً راهبردی، موفق و تحلیل‌کننده در معادلات بین‌المللی و سپاه شجاع و نامدار در عرصه زمین، دریا و آسمان و در همه سطح در برابر تمامی تهدیدات، صاحب اختیار، قدرت و تعیین‌کنندگی است.
به گفته وی در هیچ دوره تاریخی ایران به این اندازه موفق نبوده و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای یک قدرت نظامی، انتظامی و امنیتی بی‌انتها است و به اذعان آمریکایی‌ها ایران قدرتی بوده که از مدیترانه تا باب‌المندب تمام‌کننده است.
فرماندار ویژه ملایر افزود: امروز ملت ایران صاحب دولتی مردمی، مستقل، باعزت و موفق است و این اقتدار را رسانه‌های بیگانه کتمان می‌کنند و مرتب درحال سیاه‌نمایی و پمپاژ حس تحقیر در بین ملت ایران و جوانان هستند.
اسماعیلی با بیان اینکه ملت ایران امروز صاحب قدرت تاریخی و بزرگ‌ترین استقلال، عزت و پیشرفت است، گفت: آمریکا در تمام جنگ‌های مستقیم و نیابتی همچون افغانستان، یمن، لبنان، عراق و فلسطین، شکست خورده و ارتش شکست‌خورده آن هرگز طعم پیروزی را نچشیده است.
معاون استاندار همدان با تأکید بر اینکه آمریکا در برابر ایران راهی جز تسلیم ندارد، اظهار کرد: منکر این نیستیم که در کشور مشکلاتی وجود ندارد و این مشکلات درون‌خانوادگی و اختلاف سلیقه بوده و اعتراض نیز ممنوع نیست؛ اما اغتشاش محکوم و ممنوع است.
به گفته وی آمریکایی‌ها گمان می‌کنند می‌توانند بر موج اغتشاشات و آشوب‌ها سوار شوند و ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی و تسلیم کنند، این خواب آن‌ها هرگز تعبیر نخواهد شد و باور داریم که پایان آمریکا و رژیم صهیونیستی آغاز شده و به‌زودی در قدس شریف نماز خواهیم خواند.
فرماندار ویژه ملایر ضمن تقدیر از نیروی انتظامی که مجاهدانه پای امنیت مردم ایران ایستاد، ملایر را طبق ارزیابی‌های بسیار، جزء موفق‌ترین شهرها در اتفاقات اخیر دانست و گفت: با میدان‌داری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم فهیم و ولایت‌مدار ملایر، آشوبگران هیچ موقعیتی در این شهرستان نداشتند و این ناآرامی‌ها محکوم شد.

شناسه خبر 61075