شناسه خبر:61405
1401/7/25 23:34:43

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان در بازدید از پارک بانوان گفت: تلاش مدیریت شهری ایجاد شهری امن برای بانوان است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، سیدمسعود حسینی و رئیس هیئت‌های ورزش‌های همگانی از ورزش‌های صبحگاهی بانوان واقع در پارک مختص آنان بازدید کردند.

شهردار همدان ضمن ارزشمند خواندن حضور فعال بانوان در عرصه فعالیت‌های زیست‌محیطی و فرهنگی، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم فرهنگ زیربنای کشور است و بانوان نقش ویژه‌ای در اصلاح فرهنگ دارند.

وی با تأکید بر حضور فعال بانوان در عرصه مدیریت شهری، گفت: بانوان می‌توانند با ارائه دغدغه‌ها و پیشنهادات خود، شهرداری را در اداره شهر یاری کنند.

شهردار همدان به دغدغه‌های امام‌جمعه شهر همدان در حوزه پارک بانوان اشاره کرد و افزود: انشاالله جانمایی و ایجاد پارک وسیع ویژه بانوان را در اولویت قرار می‌دهیم.

حسینی اذعان کرد: تلاش داریم شهری امن برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم.

در ادامه مراسم رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به تعامل ارزنده شهری و هیئت ورزش‌های همگانی در راستای توسعه این نوع ورزش‌، گفت: همدان در زمینه ورزش‌های همگانی رتبه نخست را دارد و از بین یک‌هزار و 586 شهر، موفق به کسب نشان برنز شده که افتخار بزرگی است.

هادی سبزواری افزود: امیدواریم با افزایش تعاملات سازنده بین شهرداری همدان و ه‍یئت ورزش‌های همگانی، شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

شناسه خبر 61405