شناسه خبر:71331
1402/4/21 11:11:04

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی و همکاری به مشترکان برق این استان در خردادماه سال‌ جاری خبر داد.

«کورش طالبی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک ابراز کرد: از مجموع 350 هزار صورت‌حساب برق صادرشده استان در خردادماه سال جاری، یک‌سوم مشترک مشمول پرداخت پاداش بر روی قبوض برق شدند.

وی بیان کرد: بر این اساس در صورت‌حساب‌های برق صادره‌شده طی ماه خرداد، قبوض رایگان و حتی بستان‌کاری نیز برای برخی مشترکان صادر شد که این مهم نشان‌دهنده همکاری ارزنده شهروندان در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق استان را به خود اختصاص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنان می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

طالبی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیئت دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و درصورت عدم رعایت این دستورالعمل، برق ادارات پُرمصرف قطع می‌شود.

بیش از 770 هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف در استان مرکزی وجود دارد.

 

شناسه خبر 71331