شناسه خبر:74615
1402/7/22 12:35:57

دادستان همدان بر رفع مشکلات شهرک گلخانه‌ای گنبد ملایر تأکید کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح بیش از چهار سال است که آغاز شده، اما تکمیل و بهره‌برداری از آن معطل مانده است.

به گزارش پنجشنبه سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان، حسن خانجانی‌موقر در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان با بیان اینکه برخی از مسئولان در این زمینه اهتمام لازم را نداشته‌اند، افزود: به گفته مسئول شرکت شهرک‌های کشاورزی، مصوبه یکی از جلسات اخیرشان تعیین جانمایی جدید برای این شهرک است، درحالی که آن پنج میلیارد تومان هزینه برای جانمایی فعلی نادیده گرفته شده است.

 

دادستان همدان تأکید کرد: چاره رفع این مشکل تشکیل جلسه‌ای مشترک بین معارضان و مدیران جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های کشاورزی است تا نه حقی از مردم تضییع شود و نه حقی از بیت‌المال؛ دستگاه قضائی برای رفع این مشکل اعلام آمادگی می‌کند.

 

خانجانی‌موقر به درخواست تعدادی از متقاضیان شهرک گلخانه‌ای گنبد که سررسید اقساط آن فرا رسیده و توان بازپرداختش را ندارند پاسخ مثبت داد تا از بانک مربوطه برای آن‌ها مهلت گرفته شود.

 

قائم‌مقام رئیس کل دادگستری استان همدان نیز با بیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری از شهرک گلخانه‌ای گنبد ملایر با وقفه طولانی مواجه شده است، گفت: این طرح بدون هماهنگی‌های لازم و طرح توجیهی مناسب انجام شده است.

 

حجت‌الاسلام پیرمحمد احمدوند افزود: اینکه این طرح به بهانه‌های مختلف به اتمام نرسیده، مصیبت بزرگی است که متولیان امر باید پاسخگو باشند.

 

وی اظهار کرد: نباید اعتماد جوانان با این‌گونه برنامه‌‎ریزی‌های نادرست از بین برود.

 

عملیات اجرایی شهرک 68 هکتاری گلخانه گنبد ملایر بهمن‌ماه 1399 آغاز شد.

 

 

 

 

شناسه خبر 74615