شناسه خبر:75143
1402/8/6 11:52:16

شهردار همدان ابراز کرد: با وجود مشکلات، تلاش کردیم پروژه‌های عمرانی متوقف نشود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی در جلسه شورای اداری ضمن حمایت از مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونسیتی، گفت: امروز غزه به نماد مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل تبدیل شده که با مظلوم‌نمایی تمام کفر را به پشتیبان خود تبدیل کرده است.

 

حسینی به دو اتفاق مهم در سال جاری اشاره کرد و افزود: ثبت جهانی هگمتانه و برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان دو رویداد مهم بودند که مدیران و مجموعه شهرداری تلاش‌های خوبی برای برگزاری آن‌ها انجام دادند و کارنامه قابل قبولی برجا گذاشتند.

 

وی از تلاش‌های امیر فتحیان‌نسب در معاونت شهرسازی و معماری تشکر کرد و گفت: ایشان از سرمایه‌های ارزشمند اخلاقی و کاری و توانمند شهرداری هستند که زحمات زیادی کشیدند.

 

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز به تشریح سیاست‌ها در حوزه خدمات شهری پرداخت و تصریح کرد: سامان‌دهی ماشین‌آلات برای برف‌روبی و ارائه خدمات لازم، اجرای کارهای عمرانی و ارائه کد ویژه نیروهای خدمات شهری، ازجمله این اقدامات است.

 

حامد جلیلوند با تأکید بر صرفه‌جویی و مدیریت بهتر هزینه‌ها و حفظ اموال بیت‌المال در حوزه خدمات شهری، عنوان کرد: حفظ منابع در حوزه سخت‌افزاری و نیروی انسانی از مهم‌ترین برنامه‌ها است و تلاش داریم ناحیه‌محوری را تقویت کنیم و ظرفیت‌ها و سرانه‌های شهر را ارتقا دهیم.

 

همچنین در ادامه معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری همدان به تشریح اقدامات و خدمات ارائه‌شده توسط این مجموعه پرداخت و افزود: با وجود تمام مشکلات، توانستیم 70 هزار تُن آسفالت را در سطح شهر اجرا کنیم که توسط سازمان عمران انجام شد؛ و تلاش داریم این مقدار به 100 هزار تُن برسد.

 

وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه امسال سال پُرکار سازمان عمران است، ابراز کرد: جداره‌سازی خیابان‌ها، اجرای پروژه کبابیان، پروژه پوستی‌زاده و سامان‌دهی بازار ازجمله پروژه‌های شاخص بوده که درحال انجام و پیگیری هستند. ‌

 

وی به پروژه‌های شاخص ترافیکی اشاره کرد و گفت: نوسازی تاکسی‌ها و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، هوشمندسازی ترافیک، نصب دوربین‌های ترافیکی و طرح زوج و فرد با حمایت‌های ارزنده شورای اسلامی شهر و شهردار درحال انجام است.

 

در پایان مراسم از زحمات امیر فتحیان‌نسب در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان تقدیر و محمد فرهمندراد به‌عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان معرفی شد.

 

 

 

شناسه خبر 75143