شناسه خبر:75536
1402/8/15 11:58:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام،از آغاز عملیات تکمیلی تقاطع غیر همسطح ملکشاهی و اجرای چهارخطه ایلام تا این تقاطع خبر داد.

فرشاد دوستی اظهار کرد: عملیات چهار خطه ایلام تا تقاطع ملکشاهی (محور ایلام- بدره- دره‌شهر) توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حال اجرا است و عملیات تکمیلی تقاطع غیر همسطح ملکشاهی نیز آغاز شده و در حال برگزاری مناقصه تکمیل چهارخطه ورودی شهر ارکواز ملکشاهی برای چندمین‌بار هستیم.

وی گفت: پل روگذر تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی با دو دهانه 19 متری قبلاً تکمیل شده و عمده عملیات خاکبرداری و خاکریزی رمپ‌های ورودی و خروجی طرح و همچنین احداث دیوار بتونی ترانشه‌ها به انجام رسیده و ظرف چند روز آینده با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت مسیر سمت ملکشاهی این تقاطع تکمیل خواهد شد و این مسیر زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و سپس عملیات خاکبرداری مسیر سمت بدره و دره‌شهر این تقاطع اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به قرارداد 20 میلیارد تومانی تکمیل تقاطع غیر همسطح ملکشاهی و همچنین قرار داد 6 و نیم میلیاردی بیس و آسفالت رمپ سمت ایلام این تقاطع، گفت: حذف نقطه پرحادثه تقاطع ملکشاهی در محور ایلام- بدره- دره‌شهر و روان‌سازی ترافیک مسیر از اهداف این پروژه است.

دوستی از دیگر برنامه‌های راه و شهرسازی را ارتقای کل مسیر ملکشاهی از تقاطع تا شهر «ارکواز» عنوان و تصریح کرد: یک قطعه آن عملیات چهار خطه ورودی مرکز شهرستان است که قبلاً قسمت‌هایی از آن اجرایی شده و هم‌اکنون ادامه عملیات اجرایی چهارخطه ورودی ملکشاهی برای چندمین بار در دست مناقصه است که امیدواریم با مساعدت در تأمین اعتبار و همراهی مردم و معارضین محلی این پروژه نیز اجرایی و تکمیل شود.

 

شناسه خبر 75536