شناسه خبر:77868
1402/10/13 10:07:00

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان با اعلام اینکه سال جاری بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مؤمنانه به مردم استان ارائه شده است، گفت: امروز هم به یاد حاج قاسم حدود 32 میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

سردار جمشید رضایی صبح امروز در مراسم نهضت خدمت مؤمنانه سپاه کردستان که با عنوان به یاد حاج قاسم و با حضور مسوولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا، اظهار کرد: حدود 75 سال پیش بلوک شرق و غرب همه یهودیان را به سمت فلسطین با این شعار که همه مسلمان هستید، سوق دادند.وی تصریح کرد: به دنبال این قضیه، اسرائیل و یهودیان 85 درصد خاک فلسطین را غصب کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به آبروریزی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی اشاره و تصریح کرد: بعد از این عملیات کشورهای ابرقدرت از اسرائیل حمایت می‌کنند و آنها با دو شعار، حماس را از بین می‌بریم و اسرا را آزاد خواهیم کرد، با حمله به غزه تاکنون بیش از 22 هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند.

سردار رضایی اضافه کرد: شهید سلیمامی محور مقاومت بود و در هفته مقاومت و به یاد حاج قاسم، سپاه کردستان بیست و هشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 42 میلیارد تومان در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی و پروژه‌های عام‌المنفعه به مردم کردستان کمک شده است.

وی تصریح کرد: در طول این هفته هم 22 هزار بسته به ارزش 176 میلیارد ریال، 52 سری جهیزیه به ارزش 20 میلیارد ریال توزیع می‌شود و هشت پروژه آبرسانی به ارزش 130 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

شناسه خبر 77868