شناسه خبر:78157
1402/10/19 13:06:50

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان با سخنرانی محمدحسین صفارهرندی خبر داد.

ناصر قوامی‌مشفق صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران در سالن جلسات بسیج رسانه با بیان اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از دی‌ماه سال 1401 آغاز کرده و تا دی‌ماه سال 1402 پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان بود، اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و 250 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم هیئت انتخاب اولیه، مجموعاً 635 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

وی گفت: علاقه‌مندان آثار خود را در قالب‌ گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و گفت: محور‌های نهمین دوره از این جشنواره شامل «مهار تورم- رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط‌آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بود که علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه تیم داوری نهمین جشنواره ابوذر به‌صورت متمرکز در دبیرخانه کشوری مستقر است، از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه و یادبود شهدای خبرنگار غزه با حضور صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان استانی در روز 21 دی‌ماه خبر داد.

قوامی‌مشفق گفت: هرساله از بین اهالی رسانه استان، نفرات برگزیده در سطح کشوری جشنواره حضور دارند که امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزیدگان در سطح کشوری حضور پُررنگی داشته باشند.

 

شناسه خبر 78157