شناسه خبر:79224
1402/11/17 09:11:05

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان از رسیدگی به مشکلات چهار هزار نفر از مراجعه‌کنندگان به این مرجع قضائی در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: نزدیک به 70 درصد درخواست‌های مردمی منتهی به نتیجه شده است.

حسن خانجانی‌موقر ظهر روز گذشته در حاشیه ملاقات مردمی در دادسرا به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر از رسیدگی به مشکلات چهار هزار نفر از مراجعه‌کنندگان به این مرجع قضائی در 10 ماهه امسال خبر داد و افزود: نزدیک به 70 درصد درخواست‌های مردمی منتهی به نتیجه شده است.وی گفت: این ملاقات‌ها منحصر به مناسبت‌هایی مانند دهه مبارک فجر نیست، بلکه مستمر در طول سال و هر دوشنبه‌ و بعضاً با حضور در مساجد و در روزهای دیگر هفته، توسط این دادستانی و معاونان انجام می‌شود.

دادستان همدان با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و حق بزرگی بر گردن تک‌تک مسئولان دارند، عنوان کرد: ما خود را موظف به پاسخگویی به مردم و گره‌گشایی از مشکلاتشان در حیطه کاری خود می‌دانیم.

وی عمده مشکلات مردمی مطرح‌شده را مسائل مردم با دستگاه‌هایی اجرایی عنوان کرد و گفت: درخواست مرخصی از زندان و یا پابند الکترونیکی، رأی‌باز و رأی‌کار، عفو و بخشودگی، مساعدت در امور وثیقه و اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع، از دیگر تقاضاهای مراجعه‌کنندگان بوده است.

خانجانی‌موقر با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و تکریم آنان از اصول انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در جلسات پرسش و پاسخ با گروه‌های مردم‌نهاد و یا دانشجویی نیز مسائل و مشکلات مردمی مطرح شده و پیگیر‌ی‌های لازم دراین‌باره انجام گرفته است.

شناسه خبر 79224