شناسه خبر:79336
1402/11/21 09:59:41

مدیرعامل ستاد دیه کشور از کسب رتبه نخست کشوری احکام اعسار محکومان مالی به همت ستاد دیه همدان خبر داد و گفت: به‌زودی تمام 225 زندانی جرایم غیر عمد این استان آزاد می‌شوند.

علی شمس صبح روز چهارشنبه و در جریان سفر به همدان عملکرد ستاد دیه استان همدان را خوب ارزیابی کرد و افزد: در عمده شاخصه‌ها ستاد دیه همدان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با قدردانی از حسن خانجانی‌موقر رئیس هیئت‌امنای ستاد دیه همدان، یدالله روحانی‌منش مدیرعامل ستاد دیه استان و دیگر اعضای ستاد، عنوان کرد: بی‌تردید جذب کمک‌های مردمی و خیران نیک‌اندیش به‌دلیل اعتماد مردم به این ستاد در همدان است، مردمی که برای آزادی زندانیان مالی سنگ تمام گذاشتند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به نحوه مدیریت عالی قضات همدان در موضوع اعسار، گفت: ستاد دیه همدان با میانگین 91 درصد از حیث تأیید اعسار درخواست‌های زندانیان جرایم غیر عمد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی توسط قضات برجسته، در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

شمس برای کمک مالی به‌منظور آزادی تمام 225 زندانی جرایم غیر عمد استان قول مساعد داد و افزود: به میزان کمک‌های مردم استان برای آزادی این تعداد زندانی، ستاد دیه مرکز نیز کمک خواهد کرد.

 

شناسه خبر 79336