شناسه خبر:80863
1403/1/15 13:51:23

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار روانسر، بودجه سال 1403 شهرداری را 850 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شده نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد دارد.

شهر روانسر با 25 هزار نفر جمعیت به شهر سراب‌های خروشان و دروازه منطقه اورامانات مشهور است و در در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. سراب روانسر که در مرکز شهر واقع شده یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب کشور است.

«فرهاد تاب‌زر» روز سه‌شنبه افزود: این بودجه زمینه ساز روند توسعه و عمران شهر خواهد بود و تلاش ما این است در سال جاری بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارایه دهیم.

شهردار روانسر در ادامه گفت: 450 میلیارد ریال بودجه سال 1403 در زمینه عمرانی و برای اداره بهتر شهر و 400 میلیارد ریال آن نیز بودجه جاری است تا از این طریق بتوانیم روند توسعه و عمران شهر را شتاب ببخشیم.

تاب‌زر با تاکید برتوقف ناپذیر بودن جهش‌های عمرانی و خدماتی این شهر در سال 1403 به محورهای بودجه تصویبی اشاره کرد و گفت: تلاش برای افزایش اعتبارات عمرانی، توسعه فضای سبز، ساماندهی حاشیه نشینی‌ها و افزایش خدمات محله‌ای و نیز بهبود و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل درون شهری، از محورها و اهداف عمده لایحه بودجه شهرداری روانسر به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم پروژه‌ها به‌صورت اولویت‌دار مشخص‌شده تا شهروندان اثر آن را لمس کنند اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، افزایش سرانه فضای سبز، بهسازی و توسعه زیرساخت‌های شهر و ارتقا ایمنی شهر در بودجه سال آینده شهرداری دیده‌ شده است.

شهردار روانسر یادآور شد: بودجه سال گذشته شهرداری روانسر 750 میلیارد ریال بود که با تلاش مجموعه شهرداری و همکاری شورای اسلامی شهر و استانداری کرمانشاه 83 درصد این بودجه محقق شد که این مهم در هفت سال گذشته بی سابقه بوده است.

شناسه خبر 80863