شناسه خبر:81802
1403/2/6 14:34:48

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: افزایش ۹۰۰ تخت جدید بستری بیمارستانی در سال جاری به مجموعه خدمات سلامت استان مرکزی هدفگذاری شده است.

دکتر«علیرضا امانی» روز پنجشنبه به مناسبت هفته ملی سلامت  افزود: این افزایش تخت بستری با افتتاح پروژه بیمارستان‌های حضرت ولیعصر(عج)، زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، فاز سوم آیت‌اله خوانساری، مرکز دیالیز و همچنین بیمارستان تازه تاسیس حضرت فاطمه(س) خمین به مدار خدمت رسانی در استان مرکزی وارد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در تکمیل پروژه بزرگ بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) دیگر هیچ گره کوری وجود ندارد، ادامه داد: روند ساخت و ساز در این طرح درمانی در یکسال اخیر با تلاش تمامی همکاران به خوبی پیش رفته و در حال اتمام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضائی آشتیانی نیز در مرحله تست نهایی قرار دارد و پروژه فاز سوم بیمارستان آیت‌اله خوانساری هم که در دوره‌ای کوتاه متوقف شده بود، از سر گرفته و به زودی به چرخه خدمت رسانی به همشهریان وارد می‌شود.

۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق‌تخصص و یک‌هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته‌های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

شناسه خبر 81802