شناسه خبر:82010
1403/2/11 16:56:12

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک متهم به سرقت 29 دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد.

به گزارش روز سه‌شنبه سپهرغرب از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا زارعی بیان کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت خودرو در نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق تشکیل شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و به‌کارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر با سوابق متعدد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد سارق پس از سرقت خودرو را بلافاصله با همکاری همدستانش از شهرستان خارج به یکی از استان‌های هم‌جوار انتقال می‌دهد.

سردار زارعی ادامه داد: همچنین مشخص شد سارقان به‌صورت باندی اقدام به سرقت می‌کنند؛ درنهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان دو تیم از مأموران پلیس آگاهی نهاوند به استان هم‌جوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی اظهار کرد: متهم با دو نفر دیگر پس از گشت‌زنی داخل نهاوند و انتخاب خودرو، نسبت به سرقت، انتقال به خارج از استان و فروش آن اقدام می‌کردند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 82010