شناسه خبر:82294
1403/2/20 04:10:02

بازرس کل استان مرکزی گفت: رفع مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک با هدف ایجاد محیطی بهداشتی و سالم برای تولید مهمترین کالای سبد خانوار، نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط است.

«محمدحسین افضلی» در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک با اشاره به معایب عمده کشتارگاه اراک، افزود: وضعیت کشتارگاه از نظر بهداشتی و زیست محیطی درحد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

 

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در ادامه هریک از مسئولین و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

شناسه خبر 82294