شناسه خبر:46823
1400/7/19 09:38:25

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: هفت هزار و 169 فقره تسهیلات در نیمه نخست امسال با مشارکت بانک مسکن این استان به متقاضیان پرداخت شد.

«نبی حیدریان» روز یکشنبه دراین‌باره افزود: پنج هزار و 969 میلیارد ریال منابع مالی امسال در حوزه‌های مختلف فروش اقساطی خرید مسکن، مشارکت مدنی ساخت مسکن، اجاره به شرط تملیک، جعاله تعمیر مسکن، قرض‌الحسنه و مضاربه به متقاضیان پرداخت شده‌ است.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداخت‌شده از سوی بانک مسکن استان مرکزی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر تعداد 23 و ازنظر مبلغ 46 درصد افزایش دارد.

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی خاطرنشان کرد: بانک مسکن این استان ازنظر تسهیلات پرداختی با 39 هزار و 977 میلیارد ریال رتبه چهارم را در بین بانک‌های استان به خود اختصاص داده‌ است.

حیدریان گفت: بانک مسکن استان مرکزی ازنظر منابع تجهیزشده یک و 55 برابر این منابع را به‌صورت تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده و در این زمینه رتبه نخست را در استان به خود اختصاص داده‌ است.

وی یادآور شد: سه هزار و 140 میلیارد ریال منابع امسال از سوی بانک مسکن استان مرکزی جذب شد که جذب این منابع نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 و هشت دهم درصد افزایش داشته است.

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی اظهار کرد: بانک مسکن این استان با 24 هزار و 400 میلیارد ریال منابع، رتبه هشتم را در بین بانک‌های استان به خود اختصاص داده‌ است.

شناسه خبر 46823