شناسه خبر:68355
1402/2/7 09:35:19

سپهرغرب، گروه دُرهای دَری: موزه ملی هنر و ادبیات کودک و نوجوان کانون به‌مناسبت بزرگداشت روز معلم نمایشگاهی از منتخب آثار تصویرگری کتاب‌ها و پوستر فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نمایشگاه تصاویر انتخاب‌شده از میان آثار کانون (کتاب، پوستر فیلم و تئاتر) و تولیداتی است که ماجرای آن با حال‌وهوای مدرسه پیوند خورده است. کتاب‌هایی چون «حیاط پشتی مدرسه عدل آفاق»، «شش شاگرد تازه»، «پاهای تو منهای یک»، «رونویسی از بهار» و همچنین پوستر فیلم‌های «مدرسه‌ای که می‌رفتیم»، «مشق شب» و غیره.
این نمایشگاه شامل 36 اثر تصویرگری، متعلق به هنرمندانی ازجمله نیکزاد نجومی، خشایار قاضی‌زاده، وجیه‌الله فردمقدم، حسن موسوی، بهراد امین‌سلماسی، سیمین شهروان، مسعود قره‌باغی، محمدمهدی طباطبایی و هوشنگ محمدیان است.
علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 9 تا 25 اردیبهشت‌ماه 1402، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 برای بازدید از نمایشگاه به موزه ملی هنر و ادبیات کودک و نوجوان کانون واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.
همچنین برای هماهنگی برای بازدیدهای گروهی با شماره 02188971381 تماس بگیرند.

شناسه خبر 68355