شناسه خبر:69044
1402/2/24 01:02:54

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول کتابخانه عمومی دانشجو ملایر از روایت قصه‌های منابع جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در جمع کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مریم هنرجو از روایت قصه‌های منابع جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در جمع کودکان و نوجوانان خبر داد.

هنرجو افزود: دوازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی هرساله توفیقی برای کتاب‌داران و اعضای کتابخانه‌ها است تا به شکل ملموس‌تر با زندگی امام رئوف آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)آشنا شوند و امسال زندگی با برکت امام حسن عسکری (ع) نیز بر بار معنوی و غنای منابع جشنواره افزوده است.

مسئول کتابخانه عمومی دانشجو اظهار کرد: با همکاری اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر و خانم‌ها محبوبه احمدوند و سعیده موسی‌زاده کتاب‌داران کتابخانه‌های علامه مجلسی و ولایت، اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای شامل قصه‌گویی، مسابقه نقاشی و آموزش کاردستی در مجتمع تازه‌تأسیس شهیداحدی شهرستان ملایر کردیم که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها روبه‌رو شد.

هنرجو افزود: در پایان این برنامه هدایایی که از طرف اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر تهیه شده بود، به حاضران اهدا شد.

شناسه خبر 69044