شناسه خبر:69827
1402/3/16 09:17:26

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار فامنین بر لزوم شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان خبر داد.

سیدروح‌الله حسینی با بیان اینکه به دنبال فعالیتی برای یک کار جدید و خلاق هستیم که منجر به ایجاد ثروت برای شهرستان شود، اظهار کرد: ظرفیت‌شناسی و ظرفیت‌سازی در این حوزه خیلی مهم بوده، چراکه فامنین مهد ظرفیت‌ها است.
وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود و شناسایی و رشد آن‌ها برعهده ما بوده، گفت: در شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان دستگاه‌های اجرایی مثل آموزش‌وپرورش و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، پایگاه‌های بسیج، مرکز فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت وظیفه خود را انجام‌ دهند.
فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: امسال در شهرستان فامنین نهضت آموزش جزء اولویت‌ها قرار داده شده و باید از این موقعیت استفاده شود.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان نیز گفت: با کمک خیر نیک‌اندیش آقای دکتر دولتی در سال 1401 مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان فامنین راه‌اندازی و نخستین نشست شورای مرکز نوآوری تشکیل شد.
بهزاد خزائیان با بیان اینکه بررسی و پذیرش طرح‌هایی که توسط داوران تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته از وظایف شورای مرکز نوآوری است، افزود: با توجه به ظرفیت‌های فامنین و حمایت فرماندار و مسئولان شهرستان، تبدیل مرکز نوآوری به مرکز رشد از اهداف پارک علم و فناوری همدان است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 300 واحد فناور در مراکز رشد و نوآوری تابعه پارک علم و فناوری استان پذیرش شده‌اند و از 70 شرکت دانش‌بنیان در استان 40 شرکت در پارک فناوری مستقر است.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک استان همدان از فروش یک‌هزار میلیارد تومانی و صادرات 5.5 میلیون دلاری واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان همدان در سال 1401 خبر داد.

شناسه خبر 69827