شناسه خبر:81822
1403/2/6 17:58:48
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

55 گروه برای تأمین برق پایدار کنکور 1403 در همدان آماده شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آمادگی کامل و تشکیل 55 گروه در این شرکت برای تأمین برق پایدار حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در استان همدان خبر داد.

علی سهرابی‌بیدار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ابراز کرد: این شرکت آمادگی کامل برای تأمین برق مطمئن و پایدار در حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری سال 1403 دارد.

وی عنوان کرد: بازدید از شبکه و پست‌های توزیع تأمین برق مراکز آزمون و نیز انجام اقدامات و اصلاحات مورد نیاز از دیگر اقدامات این شرکت در برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه امسال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: برای تأمین برق پایدار و مطمئن، خطوط جایگزین برای خطوط اصلی حوزه‌های برگزاری کنکور درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بررسی آماده‌به‌کاری ژنراتور مراکز برگزارکننده آزمون که دارای مولد برق اضطراری هستند، گفت: 10 ژنراتور برای مراکز فاقد ژنراتور نیز پیش‌بینی شده است.

سهرابی‌بیدار از آماده‌باش و حضور 155 نفر از نیروهای این شرکت در قالب 55 گروه مجهز به خودروهای سبک و سنگین طی دو روز برگزاری کنکور خبر داد و افزود: این گروه‌ها به‌منظور تأمین برق پایدار و اقدام سریع و به‌موقع درصورت وقوع حادثه در مراکز آزمون وارد عمل می‌شوند.

وی با اشاره به حضور و آماده‌باش اعضای کمیته مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق استان در ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در ستاد و واحدهای اجرایی، گفت: همه تدابیر لازم برای برگزاری یک آزمون مطمئن پیش‌بینی شده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81822