شناسه خبر:11375
1398/6/6 08:33:29

سپهرغرب، گروه خبر: حجت الاسلام شیخ جعفر رحمانی با حکم امام جمعه همدان به عنوان رئیس ستاد نماز جمعه همدان معرفی شد.

امام جمعه همدان روز سه شنبه در جمع اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با تبریک روز مباهله و 25 ذی‌الحجه روز خانواده اظهارکرد: همان طور که امام (ره) فرمودند نماز جمعه یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی افزود: در 40 سال گذشته از تاریخ انقلاب اسلامی نماز جمعه همواره محور وحدت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و جایگاهی برای افزایش بصیرت اقشار مختلف مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه حضور مردم استان همدان در نماز جمعه حضور قابل قبولی است، گفت: لازم است با برنامه‌ریزی مناسب و انجام کارهای تبلیغی و تبیینی شاهد حضور بیشتر مردم به ویژه جوانان در نماز جمعه باشیم.

وی با قدردانی از خدمات 6 ساله حجت الاسلام اسماعیلی در مدت تصدی مسئولیت ستاد نماز جمعه همدان و انجام کارهای ارزشمند در این دوره از تلاش، پشتکارو خدمات وی و سایر اعضا قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با معرفی حجت الاسلام شیخ جعفر رحمانی به عنوان رئیس ستاد نماز جمعه همدان عنوان کرد: وی فردی حاذق و توانمند بوده و امیدوارم با همکاری سایر اعضای ستاد شاهد پویایی و رشد چشمگیر حضور مردم در نماز جمعه همدان باشیم.

 

شناسه خبر 11375