شناسه خبر:13237
1398/8/2 08:38:12

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: 9 کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه از یک قاچاقچی در این شهر کشف شد.

سرهنگ هادی قزوینه‌ای روز گذشته اظهار کرد: در پی تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، قاچاقچی که در قالب مسافر اتوبوس بین‌شهری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به همدان می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: در یک اقدام سریع عملیاتی، نام‌برده در اتوبوس بین‌شهری دستگیر و از داخل ساک وی، 9 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان یادآوری کرد: چهار هزار و 254 نگه‌دارنده و معتاد به مواد مخدر و دو هزار و 888 قاچاقچی، خرده‌فروش و توزیع‌کننده از ابتدای سال جاری تا پایان مهر امسال در این استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سرهنگ قزوینه‌ای ادامه داد: 778 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در این استان اجراشده که 496 طرح از این تعداد شامل جمع‌آوری معتادان و برخورد با خرده‌فروشان بوده‌است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم و سه تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده‌است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اذعان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و کارکنان خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به‌راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

 

شناسه خبر 13237