شناسه خبر:17261
1398/11/20 10:35:12

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه 22 بهمن اوج خودباوری و غرور ملت ایران است، گفت: سخنران مراسم 22 بهمن در همدان عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی است.حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام (ره) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: آغاز راهپیمایی همدان از میدان امامزاده عبدالله (ع) است و در ادامه راهپیمایان از بلوار کاشانی به سمت پل شهیدصوفی، بلوار خواجه‌رشید، آرامگاه بوعلی و خیابان بوعلی حرکت کرده و در نهایت در میدان امام (ره) تجمع خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در سطح استان، یادآوری کرد: سخنران مراسم 22 بهمن در همدان، عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان نیز هم‌زمان با فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، راهپیمایی انجام خواهد گرفت، بیان کرد: انقلاب اسلامی امنیت پایدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده و امروز این مهم در بین کشورهای اسلامی مشهود است.

حجت‌الاسلام فاضلیان با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی حس خودباوری و غرور را در مردم ایجاد کرده، افزود: 22 بهمن اوج روز تجدید میثاق مردم با ولایت و نظام جمهوری اسلامی است و بدون تردید امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکل سیستم صوتی میدان امام (ره) رفع شده‌است، تصریح کرد: مشکل سیستم صوتی میدان امام (ره) حل شده و در 22 بهمن مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

شناسه خبر 17261