شناسه خبر:17324
1398/11/22 19:34:09

امروز فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهل و یکمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد و مردم همیشه در صحنه کردستان با شعار همیشگی اتحاد و همبستگی به میدان آمدند.
خروش کردستانی‌ها در یوم‌الله 22 بهمن

اینجا کردستان است، سرزمین دلیرمردان و شیرزنانی که در طول 41 سال از پیروزی انقلاب ثابت کرده‌اند پشتیبان انقلاب و ولایت هستند.

کردستانی که با خون پاک 5 هزار و 400 شهید بومی و بیش از 17 هزار شهید غیربومی جای‌جای آن آبیاری شده است تا همیشه استوار و پایدار بماند.

خیابان‌های شهرهای کردستان امروز بوسه‌گاه قدم‌هایی بود که آمده بودند در کنار هم، ما شوند، سنندج، سقز، سروآباد، مریوان، قروه، دهگلان، بانه و دیگر شهرستان‌های استان کردستان امروز تجلی‌گاه حضور دلیرمردان و شیرزنانی است که با حضور گرم خود در جشن 41مین سالگرد انقلاب بار دیگر اقتدار، عظمت و ولایت‌مداری خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

تا جایی که چشم کار می‌کند مردم حضور دارند از پیر و جوان، زن و مرد هوا سرد و استخوان سوز است اما دل‌هایشان قرص و محکم آمده‌اند تا تجدیدپیمان کنند با آرمان‌های امام امت با ولایت و رهبری که سخنش برای جمعیت 80 میلیونی ایران فصل‌الخطاب است.


سوز سرمای بهمن ماه مانع از حضور مردم استان اعم از زن، مرد، پیر و جوان و حتی کودکان دیار در این حماسه تماشایی نشد.قبل از آغاز راهپیمایی مردم با خانواده آمده‌ بودند تا از قافله اعلام وفاداری به انقلاب و ولایت‌مداری عقب نمانند.

امسال حماسه حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه رنگ و بوی دیگری داشت، رنگ شهادت؛ شهادت سردار ملی و آزاده‌ای که شهید راه جهاد و اتحاد شد.

زنان و مردان سرزمین‌ مجاهدت‌های خاموش با در دست داشتن تصاویر این شهید بزرگ و با سردادن شعارهای «الله اکبر و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر بر تداوم راه مقاومت تأکید می‌کردند.

امروز فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهل و یکمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزنی سنندج به گوش می‌رسد و مردم  همیشه در صحنه کردستان با شعار همیشگی اتحاد و همبستگی به میدان آمده‌اند.

خبر از دعوت و دعوت‌نامه نیست اینکه از ضعیف‌ترین تا متمکن‌ترین افراد همه و همه یکصدا به میدان آمده‌اند تا مرگ بر امریکا را فریاد بزنند و بگویند دشمنی و کینه دشمنان را با یکپارچگی و اتحاد پشت لوای اسلام و رهبری به فرصت‌ها برای پیشرفت و حرکت روبه جلو تبدیل خواهند کرد.

اینجا کردستان است که شهدایی چون شهسواری‌ها، ورمقانی‌ها و بارنامه‌ها تقدیم انقلاب کرده و با وجود تمام مشکلات اقتصادی هنوز در میدان حضور دارند و فریاد استکبار ستیزیشان بلند و غرا گوش دشمنان را کر خواهد کرد.

آقا محمد 70 و اندی سال سن دارد، او که روزهای سخت قبل از انقلاب را دیده و با تهدید‌های 41 ساله دشمنان مو سفید کرده است می‌گوید: امریکا باید از این حماسه مردم خجالت بکشد.

می‌گوید: ما آمده‌ایم، چون باید بیاییم این آمدن‌هایمان نه برای پول است نه برای اینکه شغلمان را نگیرند انقلاب مال ایران و ایرانی است تا زنده‌ایم پشت انقلاب و رهبرمان خواهیم ایستاد.

وی افزود: برای انقلاب خون دادیم، جان دادیم، جوانانمان را دادیم و در راه انقلاب پیر شدیم مگر می‌شود به این راحتی دست از آن بکشیم، دشمنان در طول این سال‌ها هر توطئه‌ای که فکرش را می‌شود کرد علیه انقلاب ما طراحی و پیاده کردند اما نتیجه‌ای جز شکست برایشان نداشت.

جنگ هشت ساله علیه‌مان راه انداختن، تحریم‌های آنچنانی، ضد انقلاب را به جان مردمان انداختند، هر بار که دیدند تیرشان به هدف نمی‌خورد و مردم را در صحنه دیدند گفتن برای کیک و ساندیس آمده‌اند پول گرفته‌اند یا به زور به میدان آوردنشان!

این مردم که در این روز سرد به صحنه آمده‌اند نه دعوت شده‌اند و نه به ضرب زور آمده‌اند، اینها عاشق انقلابی هستند که آنها را از زیر یوغ ستم بیرون آورده است.

ژاله عباسی هم همراه خانواده‌ از دقایق اول برگزاری راهپیمایی حضور داشته است، می‌گوید: ملت ایران برای انقلاب هزینه داده‌اند و همواره از این نهضت الهی دفاع خواهند کرد.

وی معتقد است؛ جشن مال همه است من و تو ندارد همه، ما هستیم، جشنی که برای پیروزی در برابر ظلم برگزار می‌شود مهمان و میزبان ندارد مال همه است.

عباسی اظهار کرد: جوشش خون شهید سلیمانی امسال مردم را بیش از پیش به میدان کشانده است، امروز دهه 80دی‌ها میدان‌دار دفاع از انقلاب هستند این را دشمنان بر نمی‌تابند.

وی افزود: بچه‌های ما از همین الان باید بدانند که انقلاب ایران پشتوانه محکمی به نام مردم دارد و آنها هستند به عنوان آینده‌سازان انقلاب که باید در راه انقلاب ثابت قدم باشند.

این شیرزن سنندجی ادامه داد: عکس‌های سردار سلیمانی در دست جوانان و پیران ما برای دشمنان پیام‌هایی دارد، اینکه هر ایرانی را یک سردار سلیمانی بدانند اینکه همه ما خونمان را در راه شهدا و انقلابمان بی‌هیچ واهمه‌ای فدا می‌کنیم اینکه اگر شهید سلیمانی را به شهادت رساندند این سرزمین پر از شهید سلیمانی‌هایی است که خط سردار دل‌ها و همرزمانش را ادامه خواهند داد...


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 17324