شناسه خبر:17665
1398/12/3 08:34:24

سپهرغرب، گروه خبر - سمیرا گمار: نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم با حضور در تشییع پیکر سردار سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای خلق کردند که در انتخابات آن را تکمیل خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهرستان همدان، گفت: چیزی که امروز شاهد آن بودیم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بود حضوری که سبب تقویت نظام و تضعیف دشمنان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر رای ما گامی بزرگ در ناامید کردن دشمن محسوب می‌شود، وقتی دشمن فشار حداکثری وارد می‌کند اما مردم پای صندوق حاضر می‌شوند، دشمن متوجه می‌شود که این نوع برخورد با مردم راه به جایی نمی‌برد، اما اگر حضور کمرنگ باشد احساس می‌کند دشمنی‌اش اثربخش بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر خنثی کردن دشمنی‌های بیگانگان با انتخاب درست، تصریح کرد: به طور حتم، رأی ندادن و رای دادن یکی نیست زیرا واقعیت‌های گذشته نشان می‌دهد حضور مردم اثرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیاری داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی ادامه داد: مردم ما در تشییع پیکر سردار سلیمانی عظمت خود را نشان دادند و حضور امروز آن‌ها در انتخابات این عظمت را تکمیل می‌کند.

وی با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اضافه کرد: امروز سومین اقدام اثربخش در گام دوم انقلاب توسط مردم رقم خواهد کرد.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه بنده از کاندیدای خاصی حمایت نکرده‌ام، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی تبلیغ حوزه علمیه نمی‌بایست به طور مصداقی در حمایت از کاندیدایی ورود می‌کرد که همین طور هم شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی در ادامه به لزوم رعایت اخلاق در انتخابات تاکید کرد و افزود: کسی که رقیب خود را تخریب می‌کند، تهمت می‌زند و به هر قیمتی به دنبال کرسی مجلس است، قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اهمیت تحقق وعده‌های کاندیداها، گفت: توجه به اشتغال جوانان، گردشگری، صنعت و کشاورزی استان باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده‌ ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: مطالبه‌گری مردم باید در صدر باشد اما در نهایت این نماینده است که باید مطالبه‌گری را با قوت ادامه دهد.

شناسه خبر 17665