شناسه خبر:25767
1399/5/6 00:27:55
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

راه‌اندازی دانشکده داروسازی کردستان در دستور کار است

کردستان نماینده مردم کردستان و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان بازدید کرد.

محسن فتحی در نشست هم‌اندیشی با رئیس و معاونان دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و دلسوزی‌های مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی و کادر درمان در سنگر مقابله با کرونا گفت: سختی کار حوزه سلامت در ماه‌های اخیر به خوبی به مردم نشان داده شد و همگی قدردان این زحمات هستیم.

وی با بیان اینکه کادر علوم‌پزشکی کردستان مطالبات به حقی دارند، افزود: کمیسیون بهداشت در کنار توجه به ارتقای سطح بهداشت، حمایت از کادر درمان را نیز وظیفه خود می‌داند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فضای آموزشی دانشگاه با استانداردهای امروزی فاصله زیادی دارد و می‌طلبد در قالب سند توسعه دانشگاه، به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

فتحی به دیدار هفته آینده با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار که استاندار کردستان و هیئتی از سازمان برنامه‌وبودجه نیز حضور دارند، تلاش می‌کنیم مسائل کلان حوزه سلامت استان از جمله تأسیس دانشکده داروسازی را نهایی کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: تبدیل وضعیت نیروهای دانشگاه، ارتقای سطح رشته‌ها، افزایش مراکز پژوهشی و خوابگاهی از موارد و چالش‌های دانشگاه است که نیاز به پیگیری دارد.

وی پیگیری تدوین سند توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان را از نقاط مثبت دوره مدیریت جدید این مجموعه عنوان کرد و گفت: با استفاده از نظرات کارشناسی و در قالب طرح‌هایی منسجم می‌توانیم ضمن بیان ظرفیت‌ها، رفع کاستی‌ها را نیز دنبال کنیم.

دکتر فتحی در پایان ثبات مدیریت در دانشگاه علوم‌پزشکی را از لازمه‌های توسعه آن عنوان و اظهار کرد: بازی‌های سیاسی و خارج از رسالت اصلی دانشگاه، نباید در این مجموعه جایی داشته باشد.

در بازدید دکتر فتحی از مجموعه دانشگاه، معاونان و مدیران واحدهای مختلف، به بیان مشکلات و چالش‌های خود پرداختند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 25767