شناسه خبر:31939
1399/8/26 15:29:59

انجمن جوجیتسو استان همدان با ستاد کل نیرو‌های مسلح تفاهم‌نامه انعقاد کرد.

جلسه مسئولین انجمن جوجیتسو کشور با فرماندهان تربیت بدنی ستاد کل نیرو‌های مسلح درخصوص چگونگی همکاری و ایجاد زمینه‌های لازم جهت آموزش این رشته در دانشکده‌های نظامی و انتظامی برگزار شد.

نماینده انجمن جوجیتسو استان همدان با اشاره به چشم‌انداز ترسیم‌شده برای همکاری‌های آتی، افزود: در این جلسه که با حضور امیر کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرهنگ باقری دبیر سیزم، سرهنگ محمد معظمی مدیر مسابقات و هئیت‌های ورزشی تربیت بدنی ستاد کل نیرو‌های مسلح، محمدحسن رستمیان رئیس، سیدامیر خوشبین نایب‌رئیس و محمدحسن مجلسی عضو هیئت‌رئیسه انجمن جوجیتسو برگزار شد، مقدمات و راهکارهای نحوه همکاری انجمن و تربیت بدنی نیروهای مسلح بررسی و تفاهم‌نامه اولیه منعقد شد.

این مربی رزمی ضمن ابراز خوشحالی از رشد و توسعه این رشته در سال‌های اخیر در استان همدان و دستیابی این رشته به جایگاه واقعی خود در کشور، از همه کسانی که در این مهم دخیل بودند، قدردانی کرد.

رحیمی ادامه داد: پیرو تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد مقدمات آموزش و تدریس تخصصی رشته جوجیتسو دانشکده افسری، دانشکده‌های نظامی و انتظامی و همچنین آموزش فنون این رشته رزمی بین نیرو‌های نظامی توسط اساتید و مربیان مطرح جوجیتسو انجام شود و از این پس رشته مذکور به‌عنوان یک رشته تخصصی و کاربردی در نیرو‌های مسلح آموزش داده شود.

رحیمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات به‌صورت مجازی و آنلاین در ایام کرونایی، افزود: امیدواریم که بهزودی از شرایط کرونایی خارج شویم و بتوانیم مسابقات جوجیتسو ویژه نیرو‌های مسلح را به‌صورت سالانه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر چهار ورزشکار استان همدان در تیم ملی حضور داشته‌اند، اضافه کرد: امیدواریم بعد از شرایط کرونایی در راستای اعتلای بیش‌ازپیش این رشته در استان دوره‌های فنی مربیگری و داوری را مجدداً در استان برگزار کنیم.

شناسه خبر 31939