شناسه خبر:32840
1399/9/11 12:16:21

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی از برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی- هنری «وقف، چشمه همیشه جاری» در همدان خبر داد و اظهار کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با همکاری اوقاف استان همدان هفتمین جشنواره فرهنگی- هنری «وقف، چشمه همیشه جاری» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای این جشنواره در همدان است، گفت: دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، عکس در کرمان، خوشنویسی در قزوین، ادبی در هرمزگان، آثار پژوهشی در اصفهان، فضای مجازی در تهران و خبر و رسانه در خراسان جنوبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در بخش چندرسانه‌ای علاقه‌مندان در حوزه فیلم کوتاه، موشن‌گرافیک، پویانمایی، نماهنگ و پادکست به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین‌ماه 1400 است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در حوزه‌های یادشده به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشاره به ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه سوژه‌یابی به هنرمندان استان در محل جشنواره، تصریح کرد: فضایی برای تولید گزارش و محتوا ایجاد شده و فرصتی است که هنرمندان استان به‌وسیله ابزار هنر به معرفی موقوفات بپردازند.

زین‌العابدینی بیان کرد: تلاش ما بهره‌مندی از هنرمندان استانی چهره ملی بوده که برای مثل ایرج عاشوری هنرمند همدانی به‌عنوان یکی از داوران جشنواره حضور دارد، بنابراین قصد ما قرار گرفتن جشنواره در بالاترین سطح ممکن بوده است.

وی بیان کرد: آدرس دبیرخانه جشنواره بخش چندرسانه‌ای همدان، میدان بعثت، زیرگذر پیامبر اعظم(ص)، ابتدای خیابان کوچمشکی، کوچه شهید مازویی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و تلفن تماس 08125290000 و 09023143754 است.

شناسه خبر 32840