شناسه خبر:34825
1399/10/16 10:21:41

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طی دو سال گذشته 587 هزار و 262 متر مربع از اراضی ملی این استان با همکاری مراجع قضائی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

علی‌اصغر کاظمی روز دوشنبه اظهار کرد: این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام به ارزش 450 میلیارد تومان از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

وی افزود: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی ایلام ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت‌طلب، این میزان از اراضی را در اکثر نقاط استان به‌ویژه شهرستان‌های ایلام و دهلران از تصرف اشخاص سودجو خارج کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی به‌عمل آوره و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

کاظمی تأکید کرد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان ایلام با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

شناسه خبر 34825