شناسه خبر:35414
1399/10/29 10:56:19

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از وجود 46 بانوی خیر مدرسه‌ساز در همدان خبر داد و گفت: 6 هزار دانش‌آموز در کلاس‌هایی درس می‌خوانند که به همت بانوان استان ساخته شده است.

محمدحسین مرادی از برگزاری پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در همدان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه‌بر فرهنگ‌سازی نسبت به مدرسه‌سازی، بهره‌گیری از ظرفیت و توان بانوان در مشارکت‌های خُرد مردمی در امر خیر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون 46 خیر مدرسه‌ساز خانم در استان اقدام به ساخت مدرسه کرده‌اند، گفت: به همت این بانوان 6 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در کلاس‌هایی درس می‌خوانند که به دست پُرتوان بانوان مدرسه‌ساز ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به تحقق صددرصدی میزان برآورد مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی طی سال جاری اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اجرای پویش «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» در حوزه مشارکت‌های خُرد طرح تحولی «آجر به آجر» نیز به هدف مطلوب برسیم.

وی با تأکید بر اینکه از محل کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله اول طرح «آجر به آجر» که محرم امسال برگزار شد عملیات ساخت نخستین مدرسه‌ در شهرستان فامنین طی این هفته آغاز می‌شود، عنوان کرد: پس از پایان پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» نیز یک پروژه دیگر اجرا خواهد شد.

شناسه خبر 35414