شناسه خبر:40719
1400/2/27 10:57:33

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از ادامه ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به‌صورت ماهانه توسط این سازمان خبر داد و گفت: تا پایان سال تلاش خواهیم کرد که نزدیک به 100 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کنیم.

رسول بهرامی‌پور از ادامه نهضت آزادسازی زندانیان به‌صورت ماهانه توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان خبر داد و اظهار کرد: در ادامه نهضت آزادسازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوقدانان، به لطف الهی در سال 1400 هر ماه یک مرحله آزادسازی زندانیان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: زندانیانی که دارای جرائم غیر عمد یا محکومیت‌های مالی هستند، در این طرح شناسایی و زمینه آزادسازی آنان فراهم خواهد شد تا انشاالله تا پایان سال تعدادی از زندانیان واجد شرایط به آغوش گرم خانواده برگردند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته در طرح نهضت آزادسازی زندانیان سازمان بسیج حقوقدانان رتبه دوم کشوری داشته‌ایم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از کمک خیرین، بسیجیان و جامعه حقوقی و همچنین پشتیبانی‌های سردار ریحانی، فرمانده سپاه استان و ریاست کل دادگستری و همچنین همکاری‌های اداره کل زندان‌های استان، بتوانیم تا پایان سال نزدیک به 100 نفر از زندانیان را آزاد کرده و آن‌ها را به کانون گرم خانواده برگردانیم.

وی با دعوت از همه خیرین و افراد نیکوکار برای مشارکت در این امر خداپسندانه، برنامه‌های نهضت آزادسازی زندانیان در سال جاری را به شرح زیر بیان کرد:

مرحله اول: هشتم اردیبهشت‌ماه سال 1400- مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) که با آزادسازی پنج نفر از زندانیان انجام شد.

مرحله دوم 22 خردادماه سال 1400- مصادف با ولادت حضرت معصومه (س)

مرحله سوم یک تیرماه سال 1400- مصادف با ولادت با سعادت امام رضا (ع)

مرحله چهارم نهم مردادماه سال 1400- مصادف با هفته دولت

مرحله ششم هفتم مهرماه سال 1400- مصادف با هفته دفاع مقدس

مرحله هفتم 23 آبان‌ماه سال 1400- مصادف با ولادت امام حسن عسگری (ع)

مرحله هشتم سوم آذرماه سال 1400- مصادف با هفته مبارک بسیج و چهل‌ودومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین

مرحله نهم 13 دی‌ماه سال 1400- مصادف با سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی

مرحله دهم سوم بهمن‌ماه سال 1400- مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

مرحله یازدهم 15 اسفندماه سال 1400- مصادف با ولادت حضرت امام حسین (ع)

شناسه خبر 40719