شناسه خبر:43124
1400/4/17 10:02:56
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مشارکت مردمی شیطنت دشمنان را در عرصه انتخابات نقش برآب کرد

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انتخابات 1400 به دشمنان نشان داد که مردم ایران در صحنه‌های حساس انقلاب با بصیرتی انقلابی وارد میدان می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: جمهوری اسلامی همه هستی شیاطین را به چالش کشیده است و دشمنان با شیطنت‌های خود به دنبال زیر سؤال بردن مشارکت مردم در عرصه انتخابات هستند.

وی افزود: در انتخابات حدود 50 درصد مشارکت داشتیم که شرایط کرونایی و نارضایتی مردم از عملکرد بد مسئولان اجرایی در چند سال اخیر در کاهش اندک مشارکت‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت ایران در انتخابات 1400 نشان دادند که حامی همیشگی نظام اسلامی بوده و در عرصه‌هایی که تشخیص دهند ورودی حماسی کرده و دشمن‌شکن خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور انقلابی با عملکرد خویش زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن اسلامی باشد.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات حجت‌الاسلام موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج تقدیر کرد و گفت: امیدواریم حجت‌الاسلام بهرام‌آبادی کار هدایت اعتقادی، سیاسی و بصیرت‌افزایی سیاسی را که از وظایف نمایندگی ولی فقیه است در بین آحاد کارکنان این ناحیه پیگیری کند.

وی افزود: ما امروز نیاز داریم که قوی بشویم و در این راستا در بحث سخت‌افزاری قوی هستیم و باید در قدرت نرم و معنویت هم قوی شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: ارتباط با طلاب و روحانیون خارج از سپاه و همه افرادی که می‌توانند کمک کار نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشد باید مد نظر نماینده ولی فقیه در سپاه سنندج باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از 350 نشست روشنگری در فضای حقیقی در سطح سپاه سنندج برای ایام انتخابات برگزار شد.

حسن عسکری افزود: سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده دارد و گام اول برای یک پاسدار ابن است که انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را بشناسد.

وی تصریح کرد: سپاه نقش مهمی در تحقق تمدن اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و علاوه بر پیشگامی زمینه‌ساز هدایت دیگران هم باشد.

وی افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه پاسدار اعتقادات پاسداران است و از ارکان مهم سپاه به شمار می‌آید و خوشبختانه در سپاه سنندج شاهد انسجام قابل توجهی در بین ارکان سپاه وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از خدمات حجت‌الاسلام موسوی مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج تقدیر کرد و گفت: امیدواریم حجت‌الاسلام بهرام‌آبادی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج در مسئولیت خویش سربلند و موفق باشد.

شناسه خبر 43124