شناسه خبر:56124
1401/3/12 09:14:30

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از استقبال خیران برای شرکت در پویش «قرار دوازدهم» خبر داد و گفت: در «قرار دوازدهم» این ماه 250 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام علی حسینی از توزیع 250 بسته معیشتی بین نیازمندان همدان در قالب طرح «قرار دوازدهم» این ماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 150 بسته حمایتی در امامزاده عبدالله (ع) همدان و 100 بسته نیز در شهر نهاوند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته تقریباً 500 هزار تومان است که درمجموع 75 میلیون تومان در این ماه هزینه شده است، گفت: طرح «قرار دوازدهم»، دوازدهم هر ماه به نیت امام زمان (عج) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: درحال حاضر این طرح در تمام شهرستان‌های همدان با تأمین منابعی با کمک خیرین و اداره اوقاف اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان ملایر تقریباً در سه مرحله این طرح را اجرا کرده و تاکنون یک‌هزار و 700 بسته معیشتی توزیع شده است، عنوان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از طرح شده و از زمان اجرای آن خیرانی با حضور در آستان مقدس امامزادگان استان، کمک‌هایی را به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

حسینی بیان کرد: برخی از بقاع متبرکه توزیع گوشت قربانی و نذورات مردم را در این برنامه دارند که مثلاً در امامزاده عبدالله (ع) 400 خانوار نیازمند زیر پوشش هستند و پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل شده و هر ماه کمک‌هایی دریافت می‌کنند.

شناسه خبر 56124