شناسه خبر:63018
1401/9/6 10:50:54

سپهرغرب، گروه خبر: در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به‌مناسبت پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج آمده است: بسیج باید روزبه‌روز رشیدتر و معرفت بسیجی فراگیرتر شود.

متن کامل بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به‌مناسبت پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج به این شرح است:
«قل إنما أعظکم بوحدة أن تقوموا لله مثنى و فردى
بسیج، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه‌ میدان‌ها، درحقیقت بسیج و نام زیبای خمینی (ره) هم‌زاد و همراه هم بوده، هست و خواهد بود. دنیای امروز بسیج را با امام خمینی و امام را با بسیج می‌شناسند. بسیج هم علت موجده و هم علت مبقیه انقلاب است؛ پیدایی و پدیدآیی انقلاب اسلامی حاصل فرهنگ و تفکر بسیجی و گذر از دالان‌ها و روز‌های سخت مردمان این سرزمین همچون دوران دفاع مقدس و فتنه‌ها نتیجه فرهنگ پُرترنم بسیجی در ایران اسلامی است.
نام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران به سبب برافراشتن پرچم اسلام در میان ملت‌های مسلمان، نامی عزیز و باشکوه است و این عزت و افتخار مرهون روحیه بسیجی، مبارزه و فداکاری ملت ایران است. بسیج پایدار و ماندنی است و برای آنکه ایران اسلامی بتواند بار سنگین هدایت الهی و سعادت انسان‌ها را به سرمنزل مقصود برساند، بسیج باید روزبه‌روز رشید و بالنده و معرفت بسیجی فراگیرتر شود.
با فرهنگ و تفکر بسیجی اداره و مدیریت طولانی‌ترین جنگ کلاسیک قرن بیستم، دفع و رفع فتنه‌ها تا عرصه‌های دیگر ازجمله علم و فناوری و جنبش نرم‌افزاری حضور در ریشه‌کنی فلج اطفال، سیل، زلزله، مقابله با کرونا و تشکیل هزاران گروه جهادی در جای‌جای کشور برای خدمت بی‌منت به مردم محروم و تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه که بعد از دوران دفاع مقدس با هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) مسیر روشن خود را پیدا کرد و توسط فرزندان با همت و حمیت و جوانان غیور و با غیرت این سرزمین به منصه ظهور رسید. بسیج و بسیجیان امروز بیش از گذشته در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن و به‌ویژه جنگ شناختی به فرمان مولا و مقتدای خود درحال «جهاد تبیین» در همه میدان‌ها برای امیدآفرینی و هویت‌بخشی به ایران قوی، عزیز و نظام اسلامی هستند.
بسیجیان عزیز هنوز پژواک کلام امام عاشقان را در گوش جان می‌شنوند که: «امروز روز درنگ نیست امروز، روز صیقل انسانیت انسان‌ها است؛ امروز روز هدایت نسل‌های آینده است، امروز باید لباس محبت دنیا را از تن بیرون کرد و زره جهاد و مقاومت پوشید و در افق طلیعه فجر تا ظهور شمس به پیش تاخت و ضامن بقای خون شهیدان شد».
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبریک پنجم آذرماه روز تشکیل نهاد مقدس و شجره طیبه بسیج مستضعفین، یاد و نام امام راحل عظیم‌الشأن و همه شهیدان و اصحاب عاشورایی امامین انقلاب را گرامی داشته و همچنان بر توجه به نشر و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها و صحنه‌های جامعه انقلابی برای زمینه‌سازی تمدن بزرگ اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت صاحب‌الامر علیه‌السلام تأکید می‌کند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان
پنجم آذرماه 1401»

شناسه خبر 63018